سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

توقیف ۱۱۹ کیلو گرم تریاک در مشهد

  • کد خبر: ۱۵۶۳۸۹
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
توقیف ۱۱۹ کیلو گرم تریاک در مشهد
فرمانده انتظامی مشهد از توقیف محموله ۱۰۹ کیلوگرمی تریاک پس از تعقیب و گریزی پلیسی، در این شهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان در این باره افزود: ماموران کلانتری آبکوه با کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق یک محموله مواد مخدر به شهر مشهد دست یافتند و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تحقیقات فنی مشخص شد یک سوداگر مرگ که به صورت عمده در تهیه و قاچاق مواد مخدر فعالیت دارد، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه وانت پیکان از یکی از استان های جنوب شرق کشور بارگیری و قصد انتقال و توزیع آن در شهر مشهد را دارد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری آبکوه پس از چندین روز تحقیقات سرانجام بامداد امروز به اطلاعاتی در خصوص ورود محموله قاچاق به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) دست یافتند و بلافاصله وارد عمل شدند.

نگهبان افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده به محض مشاهده خودرو مورد نظر، با علائم هشدار دهنده به راننده دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به هشدارهای مکرر متواری شد و پس از طی مسافتی پلیس این خودرو را با استفاده از قانون به کارگیری سلاح در محدوده بلوار اندیشه متوقف کرد.

وی ادامه داد: در این عملیات راننده ۳۳ ساله خودرو دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد و در بازرسی از خودرو نیز ۱۰۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->